FANDOM

Worms 4: Mayhem sokkal részletesebb sztori mód, mint a korábbi játékok. Helyett csak néhány kisebb küldetést Prof. Worminkle kitölteni háttér elmesélt bevezető jelenetekben mutatják a helyes információt a háttérben a misszió. A történet tulajdonképpen kezdődik a konzultáció, amelyben a játékos saját csapata férgek jön Worminkle Egyetem. Ott találkozott professzor Worminkle (aki hasonlít Albert Einstein és Doc Brown), aki a vonatok a játékosok és a tanítási módszerek különböző fegyverekkel. A Story módban, Worminkle küld a játékosok megsemmisíteni ellenséges épületek és settenkednek be az épületbe. Miután az ötödik küldetés, a játékos és a Worminkle utazás vissza az időben, a középkorban
Worminkle

Worminkle

segítségével a professzor időgépet. Az idő gép lett megsérült, és ők majd megtámadták varázslók és lovagok. Elhárítása után az időgép, a küldetés a Wild West. Az idő gép fut a tiszta aranyat, amelyet több kell, ha szeretnénk, hogy előre. Meg kell továbbá elleni küzdelemben a félelmetes mocsár a kölyök. Után kapok az arany, a játékos küzdelmét továbbra is a régi Arábia, amely a jelenleg elfoglalt Ali pávián és a bosszantó tolvajok. Ali pávián ellopta a királynő ékszereit, és a játékos feladata, hogy megállítsa őt. Befejezése után a misszió Arábia Worminkle rögzíteni néhány idejével gép, de véletlenül esik egy levelet, hogy olvassa el a játékos csapata a férgek. Azt mondta, a levélben, hogy a kormány tervezi egy új kutatólaboratórium Egyetem Worminkle helyett. Worminkle gyorsan veszi a levelet vissza, és továbbra is az utazás a játékos. Ha egyszer megáll a történelem előtti időkben Worminkle majd azt mondja a játékos, hogy ő csak akkor kell használni a játékost, hogy hagyja abba a kormány terveit. Ezután elhagyja, de szerencsére, összeomlik a hegyre, ami elég időt a játékos fogni a professzor. Miután küzd Caveworms, a játékos kap, hogy a professzor, és az időgép. A játékos elszáll, így professzor Worminkle a történelem.